Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Результати анкетування батьків про обізнаність з критеріями, правилами і процедурами оцінювання навчальних досягнень учнів
В анкетуванні взяло участь 282 особи. 74,5% отримують інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень учнів, 17,7% отримують, лише в разі звернення до вчителя, 7,8 % - не отримують. Більшість батьків, які брали участь в анкетуванні знають критерії оцінювання з усіх предметів – 56,7 %, 29,4 % - з окремих предметів, 13,8 % - не знають критерії оцінювання. 33,3 % батьків вважає, що учителі цілком справедливо оцінюють дітей, 34 % - у більшості випадків справедливо, 18,8% - залежить від учителя, 12,1%– складно відповісти на запитання,1,8% - оцінюють несправедливо. 64,5 % батьків постійно отримують зворотній зв'язок від учителів щодо навчання, 24,8 % - іноді і 10,6 % - не отримує. В основному, на думку батьків, учителі приділяють увагу учням, у яких виникають труднощі у навчанні. 36,5 % вважає, що усі учителі приділяють увагу, 28, 4 % - окремі учителі, 28 % - більшість і 7,1 % не приділяють зовсім. 61% батьків вважає, що результати навчання дитини залежать від рівня викладання, 56,7 % - від спільної праці батьків та дітей, 44,5 % - від наполегливості учня, 42,2 % - від мотивації до навчання, 28,7 % - тільки від учителя, 14,5 % - від очного навчання, 4,3 % - від інтер’єру та обладнання навчальних кабінетів. 96,1 % батьків задоволені організацією освітнього процесу у школі, 3,9 % - не задоволені.
93 батьків висловили пропозиції щодо покращення роботи з оцінювання навчальних досягнень учнів. Тому з початку ІІ семестру 2021-2022 навчального року усім педагогам неухильно дотримуватися етичних норм під час проведення уроків і в позаурочний час, детально ознайомити учнів з критеріями оцінювання, приділяти достатню увагу учням, які мають середній та початковий рівень знань, вчасно вносити дані до електронного журналу, дозовано давати домашні завдання відповідно до вимог Санітарного регламенту. Класним керівникам тісно співпрацювати з батьками, проводити опитування та анкетування з усіх питань життєдіяльності та організації роботи з учнями.