31 жовтня 2013 | Випускник 1993

Співпраця школи і батьків – головний принцип розвитку дитини як особистості.

Співпраця школи і батьків – головний принцип розвитку дитини як особистості.
Школа – це частина життя дитини. У першокласника – більша, у випускників – менша.
У Смілянській загальноосвітній школі № 1 навчально-виховна робота проводиться у тісній співпраці адміністрації і педагогічного колективу з батьками.
Такі два різні на перший погляд соціальні інститути – навчальний заклад і родина, але мають на меті одне й те ж завдання – забезпечення навчально-виховного процесу, максимально адаптованого до вимог сьогодення, створення комфортних умов для учасників цього процесу: учня і вчителя.
Впевнено можу сказати - в нашій школі батьки є активними учасниками життя школи, бо вони усвідомлюють, що наші діти вчаться не для школи, а для життя і роз\'єднаність з школою викликає непривабливі наслідки для обох сторін, не кажучи вже про дитину.
У кожному класі активно працює у тісній співпраці з класним керівником батьківський комітет. Це сприяє кращому взаєморозумінню між вчителями і батьками, дітьми і дорослими, формує єдину спільну сімейно-шкільну атмосферу. В батьківських комітетах працюють батьки з високою громадською свідомістю. Особливо хочу відзначити найактивніших: Аллу Сергієнко, Віктора Бреуса, Ігоря Тимошенка, Наталію Литвин, Олену Бойко, Володимира Биченка, Людмилу Козловську, сім′ї Штомпіль, Куліковських, Горіцьких.
Акцентуючи увагу на позитивному ставленні батьків до конструктивного вирішення питань школи в цілому, батьківська громада бере на себе вирішення деяких з них. Ця допомога не тільки проявляється в матеріальній підтримці і покращенні матеріально-технічної бази закладу. Часто батьки надають допомогу у вигляді корисної інформації або консультації, пов’язаної з їх професійною діяльністю.
Щоквартально в нашій школі проходять засідання загальношкільного батьківського комітету, учасниками якого є голови класних батьківських комітетів і адміністрація школи. На таких зустрічах, які до речі проходять у вигляді живого діалогу, батьки діляться своїми планами, вносять пропозиції, вирішують актуальні питання. Хочу відмітити, що всі рішення приймаються на партнерських засадах. А уважне ставлення і своєчасне реагування з боку адміністрації школи сприяє зближенню педагогів з батьками і на цій основі успішному вирішенню багатьох складних питань навчального закладу.
Під час діалогу, його учасники, свідомо уникають слова «проблема», тому що всі, виникаючі в ході роботи, питання, вирішуються спільними зусиллями.
Не залишаються наші батьки осторонь навчально-виховного процесу. Беруть участь у підготовці та проведенні різноманітних заходів, які проходять як в класі, так і в школі, а нерідко і на рівні міста.
Відкриті уроки, батьківські збори, родинні свята, лекторій для батьків «Родина» (керівник Палієва С.І.), індивідуальні консультації і зустрічі, спортивні змагання і літнє оздоровлення, спільні екскурсії і походи – це основні форми співпраці сім’ї і школи. Як завжди поряд з учнями і учителями батьки – вірні товариші і помічники. Бо кожен знає одне важливе правило, що родинне виховання тільки тоді ефективне, коли батьки разом з учителями володіють сучасними педагогічними знаннями і вміннями, застосовують їх на практиці.
В нашій школі батьки і педагоги, як партнери, взаємодоповнюють один одного, співпрацюючи. Адже, співпраця – це взаємна довіра, повага і доброзичливість. Це саме ті поняття, які характеризують відносини між батьками і педагогічним колективом.
Зокрема, у минулому навчальному році за безпосередньої підтримки наших батьків зроблено повний ремонт спортивного залу в початковій школі, придбано спортивний інвентар. У всіх класних кімнатах проведено поточні ремонти. Це оновлення парт, меблів, освітлення. Значну увагу приділяють батьки енергозберігаючим технологіям та забезпеченню класів мультимедійною технікою.
Користуючись нагодою, як голова батьківського комітету, хочу подякувати всім батькам за їх небайдужість до потреб нашої школи, колективу Нашої Першої, директору Гайдай І.Б. за чуйне ставлення до наших дітей і професіоналізм.
Я завжди пишався тим, що є випускником школи № 1. Тепер це відчуття подвоїлось, бо моя донька учениця моєї рідної школи, а я можу підтримати її на стежках шкільного життя…

М.Марунич

Роздрукувати статтю
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете залишити відгук, або зворотне посилання з Вашого власного сайту.