Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Шкільний проект “Міняю вчительку”
Ми живемо в той час, коли освіта, знання, професійні навички відіграють головну роль у житті людини. Постійне накопичення знань і вмінь – це не примха, це необхідність, продиктована часом, рівнем розвитку науки і техніки, прагненням до всебічного розвитку особистості. Одним із шляхів вирішення проблеми адаптації учнів до навчання в основній школі є проведення тижня наступності у роботі початкової та середньої ланок освіти.
У рамках цього тижня в нашій школі вперше стартував проект «Міняю вчительку». Шестеро учителів початкової та старшої школи взяли участь у даному проекті. Обмін здійснювався між учителями англійської мови,біології, інформатики та учителями початкових класів. Мета проекту полягала в обміні досвідом роботи між учителями початкової та середньої ланок освіти.
Отож, класним керівником 3-А класу стала Демиденко Наталія Володимирівна, а роль учителя біології виконувала Русанова Олена Володимирівна.
На місці класного керівника 3-В класу працювала Фоміна Віра Олексіївна, а уроки інформатики проводила Коротич Ольга Анатоліївна. Учителі іноземної мови Маслюк Ольга Анатоліївна та Кагамлик Ірина Геннадіївна здійснили обмін в межах свого предмету.
Учасники проекту заздалегідь підготували статут учасника, який вміщував коротку характеристику класу, розклад уроків та режим роботи учителя.
По закінченню проекту учителі зробили певні висновки та поділилися своїми враженнями на засіданні ради школи.
Русанова О.В.: «Було цікаво спробувати працювати з дорослими дітьми. З одного боку це важче, бо потрібно вчитися спілкуватися з дітьми від 5 до 10 класу, а з іншого боку – простіше, бо вони вже набагато самостійніші, працюють швидше, мають глибші знання.»
Коротич О.А.: «Приємно було стати класним керівником 9-В класу, оскільки я навчала їх у 1та 2 класах. Я вважаю, що такий проект слід впроваджувати у навчально-виховний процес, щоб учителі мали змогу порівняти специфіку роботи початкової та середньої ланок освіти. Раджу всім взяти участь у такому проекті.»
Маслюк О.А.: « Було дуже приємно зустрітися з дітьми, з якими я працювала у початкових класах. Вони дуже хотіли поділитися зі мною своїми емоціями та враженнями. На жаль, за розкладом у цей день були лише 5 та 6 класи, тож порівняти уроки в першому та випускному класі не було можливості.»
Кагамлик І.Г.: «Це гарна ідея – спробувати , як це викладати у початкових класах. Спочатку були хвилювання. Потім мені було хоч і незвично, але цікаво гратись із маленькими дітками, проводячи уроки. Час пролетів дуже швидко».
Фоміна В.О.: «Участь у проекті дала можливість відчути себе в ролі іншої людини. Це дуже відповідально та хвилююче. Важливо виконати всі завдання, організувати учнів не показуючи дітям, що хвилюєшся, що виконуєш деякі завдання вперше. Я дуже переживала, що не справлюся, але все пройшло добре. Учні 3-В класу були щирими, доброзичливими, відкритими до співпраці. Дякую організаторам за таку чудову можливість.»
Демиденко Н.В.: « Даний проект дав мені можливість доторкнутись до мрії дитинства. І я все ж таки відчула, яка нелегка і водночас цікава праця вчителя початкових класів. Адже я звикла працювати з дітьми які вже самостійні, мають власну думку та певні життєві позиції. А переступивши поріг 3-А класу, мене зустріло 29 пар допитливих оченят. У яких можна було прочитати і здивування , і зацікавлення, і інтерес. А ще – радість.»
Проект продовжується! Далі буде ще цікавіше!