Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Радяться класні керівники
Класний керівник повинен мати мудрість учителя, відповідальність старшого товариша, доброту матері, строгість батька.
Та повірте, і для учня в школі немає ближчої людини, ніж класний керівник. Кому ж ще можна розповісти про негаразди з предмета, про сварку з товаришем чи про щасливу подію в сім’ї?
Від класного керівника залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей — великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога. Захоплення вчителя стає захопленням учнів. І хочемо ми того чи ні, але, оскільки діти зовні схожі на своїх батьків, риси характеру класного керівника переходять у характер вихованців.
Адже байдужість породжує байдужість. І лише вогонь породжує вогонь!
Головним завданням методичної роботи з класними керівниками у нашій школі є надання реальної, дієвої допомоги класним керівникам та вихователям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь.
Нещодавно відбулось засідання методичного обєднання класних керівників 1-11 класів на тему: « Успіх як результат: самовдосконалення, самовиховання , самоосвіта». Педагогічний лекторій «Створення ситуацій успіху» для присутніх
організувала Скубенко Т.М.. класний керівник 8-А класу. Практичний психолог школи Силка Н.А. провела тренінг «Шлях до успіху». Активну участь в обговоренні питання «До творчих здібностей через ситуацію успіху» брали класні керівники Кравченко С.А., Величко О.О., Демиденко Н.В., Коротич О.А., Калініч О.М., Ткаченко Л.Л.. Також класні керівники розглянули питання «Роль педагога в посиленні патріотичного виховання».
С.І. Палієва, заступник директора
з виховної роботи