Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Радяться класні керівники
Та повірте, і для учня в школі немає ближчої людини, ніж класний керівник. Кому ж ще можна розповісти про негаразди з предмета, про сварку з товаришем чи про щасливу подію в сім’ї?
Від класного керівника залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей — великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога. Захоплення вчителя стає захопленням учнів. І хочемо ми того чи ні, але, оскільки діти зовні схожі на своїх батьків, риси характеру класного керівника переходять у характер вихованців.
Адже байдужість породжує байдужість. І лише вогонь породжує вогонь!
Головним завданням методичної роботи з класними керівниками у нашій школі є надання реальної, дієвої допомоги класним керівникам та вихователям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь.
Нещодавно відбулось засідання методичного обєднання класних керівників 1-11 класів на тему: « Успіх як результат: самовдосконалення, самовиховання , самоосвіта». Педагогічний лекторій «Створення ситуацій успіху» для присутніх
організувала Скубенко Т.М.. класний керівник 8-А класу. Практичний психолог школи Силка Н.А. провела тренінг «Шлях до успіху». Активну участь в обговоренні питання «До творчих здібностей через ситуацію успіху» брали класні керівники Кравченко С.А., Величко О.О., Демиденко Н.В., Коротич О.А., Калініч О.М., Ткаченко Л.Л.. Також класні керівники розглянули питання «Роль педагога в посиленні патріотичного виховання».
С.І. Палієва, заступник директора
з виховної роботи