Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Класний керівник та батьки учнів – взаємодія
Ефективність виховання дитини залежить від того, наскільки тісно взаємодіють школа і сім'я. Провідну роль в організації співпраці школи і родини відіграють класні керівники. Саме від їх роботи залежить те, наскільки сім'ї розуміють позицію, на якій стоїть школа по відношенню до виховання, навчання дітей, і беруть участь в реалізації завдань виховання. При цьому сім'я повинна розглядатися як головний замовник і союзник у вихованні дітей, а об'єднання зусиль батьків і педагогів створить сприятливі умови для розвитку дитини.
В основі взаємодії сім'ї та класного керівника повинні лежати принципи взаємної довіри і поваги, підтримки і допомоги, терпіння і терпимості по відношенню один до одного.
Цим питанням було присвячене чергове засідання міського семінару-практикуму голів шкільних методичних об’єднань класних керівників «Тінейджер», яке нещодавно відбулось на базі школи №1. Методист міського методичного кабінету Соболенко Д.П. розкрила питання «Теоретико-концептуальні засади організації роботи з батьками». Заступник директора з виховної роботи Палієва С.І. презентувала присутнім систему роботи педагогічного колективу школи №1 з батьківською громадою, надала практичні рекомендації щодо проведення батьківських зборів. «Як спілкуватись з батьками? Як уникнути конфліктних ситуацій?»- такі питання винесла на розсуд класних керівників практичний психолог Силка Н.А.. Майстер-клас з проведення тренінгу для батьків «Життєві цінності» показала класний керівник 8-А класу, призер обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» - Скубенко Т.М.. У роботі семінару взяла участь директор школи – Гайдай І.Б.
Питання, які було винесено на семінар-практикум, викликали жваве обговорення присутніх класних керівників. Вони ділились досвідом роботи, намагались розв’язати проблемні ситуації, які виникають у роботі.
С.І.Палієва, заступник директора з виховної роботи