Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Шкільне методичне об’єднання – школа становлення і удосконалення педагогічної майстерності вчителя
«Ти можеш!» — повинен нагадувати вчитель учневі.
«Він може!» — повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» — повинен повірити в себе учень.
В. Шаталов
Свого часу К.Ушинський писав: «… у вихованні все повинне ґрунтуватися на особистості вихователя, тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особистості. Ніякі статути і програми, ніякий штучний організм закладу, як би хитро він не був придуманий, не може замінити особистості в справі виховання». Ці слова залишаються актуальними і сьогодні.
Які нові якості повинен мати педагог ХХІ століття?
По-перше, він повинен бути підготовлений до нової професійної ролі. Мова про те, що він не може вже бути абсолютним носієм знань. Він не може бути наглядачем за учнем. Він повинен бути людиною, що супроводжує процес самопізнання і саморозвитку дитини.
Основна роль вчителя сьогодні – не лише дати певну суму знань учневі, а й навчити його вчитися, самостійно здобувати знання, застосовувати їх на практиці, тобто формувати компетентності як загальну здатність, що базується на знаннях, досвіді та цінностях особистості.
По-друге, вчитель повинен бути готовим до сучасної соціальної ролі, тобто формувати самодостатню людину, конкурентноспроможного фахівця.
На формування якісно нового педагога налаштована шкільна система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя і вихователя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу, школи в цілому.
Безпосередньою метою методичної роботи в школі є підвищення рівня педагогічної майстерності вчителя і педагогічного колективу.
На осінніх канікулах пройшли засідання шкільних методичних об’єднань учителів-предметників (відповідальні Скубенко Т.М., Фоміна В.О., Курбатова Т.М., Александров О.М., Подрушняк Л.І., Пустовіт В.М.). Основною метою діяльності шкільних методичних об’єднань є: залучення вчителів до інноваційної, пошукової діяльності, розвиток творчої ініціативи педагогів- предметників, виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи.
Педагоги школи обговорили питання: "Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами позакласної роботи", "Підготовка до міських предметних олімпіад та захисту наукових робіт МАН", "Результати участі учнів в обласних інтернет-олімпіадах", "Залучення учнів до Міжнародних конкурсів "Кенгуру", "Бобер", "Левеня", "Патріот", "Колосок", "Грінвіч".
С.І.Палієва, заступник директора з виховної роботи