Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Хто він, герой сучасної України?
У день відзначення річниці Героїв Небесної сотні в 10 класі відбулись дебати на актуальну суспільну тему за матеріалами ЗМІ. Заступник директора з виховної роботи Палієва С.І. визначила мету дебатів: формування потрібних для дискутування вміння (чітко формулювати власну позицію, добирати переконливі аргументи на її підтвердження або спростування думки опонента, логічно, послідовно й грамотно висловлювати свої думки, будувати висловлювання в публіцистичному стилі); уміння самостійно осмислювати й критично оцінювати надавану ЗМІ інформацію; розвивати логічне й образне мислення, критичне мислення, емпатію, толерантність, культуру спілкування, збагачувати й уточнювати словниковий запас, граматичний лад мовлення учнів; формувати повагу до самовідданості та патріотизму героїчних захисників української держави, поборників гідності й Незалежності українського народу. У процесі обговорення потрібно було знайти відповідь на питання: Який подвиг чи яка поведінка сучасного українця дає нам право назвати його героєм?
Під час дебатів мова йшла про героїв дня, які завдяки своїй незламності й мужності, буквально на очах усієї країни перетворюються на національних героїв – звитяжців, які боронять честь, гідність, незалежність України й українців. І про тих, кого «за сталеву мужність та героїзм називають кіборгами» (цитата зі статті в ЗМІ). І про тих, хто носить однострої Національної гвардії або МВС, хто воює без одностроїв і з трофейною зброєю – бійців добровольчих батальйонів. А ще – про тих, хто поряд із ними, хто їх підтримує, хто їм допомагає - волонтерів.. Адже для цього теж треба виявляти неабиякий героїзм. Учні під час дискусії називали героями Юлія Мамчура, руфера Мустанга, художника С. Захарова, співака А.Кузьменка (Кузьму), лікаря-волонтера А.Нікогосяна, колишніх випускників школи та батьків, які на даний час перебувають в зоні АТО, та інших.
Дві групи учні «Так» і «Ні» ретельно готувались до дискусії під керівництвом капітанів Литвин Т. та Мороз А.. Відеоматеріали дуже вдало підібрав Павленко Т. Активну участь в обговоренні брали десятикласники: Янковська Л., Мошняков Р., Жирносєков А., Муренко Я., Одинцова Д., Гречишкіна А., Чубатенко Д., Виштикайло А., Васильченко О., Штомпіль О., Пустовіт В.. Дуже вдало провела дебати, підготувала мультимедійну презентацію до заходу Бритик Є.
Участь у дискусії створює для школярів можливості одержати від співрозмовників нову інформацію, перевірити й уточнити свої погляди на обговорювану проблему, зміцнити свої переконання, продемонструвати здібності, удосконалити мовні й мовленнєві компетентності.
Експерти (їх роль виконували учителі Кавун І.М., Подрушняк Л.І., Новочуб В.М.) високо оцінили якість проведення дебатів.
Актив 10 класу