16 грудня 2014 | Фоміна Віра

Вчимо та виховуємо разом

DSC05731Перехід дитини із дитячого садочка до школи є важливим етапом її життя. Перший клас школи найвідповідальніший етап для дитини. Це не лише нові умови перебування, а й нові контакти, відносини і обов’язки.

Умовою успішного переходу дітей із дошкільного закладу до школи є наявність наступності у роботі, що чітко прослідковується у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 (директор Гайдай І.Б.) та в дошкільному навчально-виховному закладі № 18 «Чебурашка» (завідуюча: Тимофієва Л.Г.).

Плідною і цікавою є багаторічна співпраця педагогів двох закладів. Учителі початкових класів відвідують заняття у садочку та спілкуються з майбутніми першокласниками. Вихователі часто бувають на уроках своїх вихованців у школі. Школа гостинно відкриває двері майбутнім першокласникам та їхнім батькам. Діти та вчителі організовують театралізовані виступи, концерти, вистави для дошкільнят.

Під час проведення спільних семінарів, конференцій для педагогічних колективів здійснюється обмін досвідом, прослідковується результативність наступності і послідовності у роботі двох перших ланок освіти. Нещодавно на базі нашої школи під керівництвом методиста міського методичного кабінету Сигиди С.В. відбувся міський семінар «Наступність у роботі дошкільного навчального закладу та початкової школи щодо формування патріотично налаштованої особистості», під час якого учасники мали змогу порівняти методику роботи з учнями початкових класів та дошкільнятами, відвідавши заняття  «Іграшки з бабусиної скрині» (вихователь Туманова Л.В.) та урок розвитку мовлення «Країна іграшок» (вчитель Кравченко С.А.). Для учасників семінару був проведений майстер-клас по виготовленню народних іграшок з нетрадиційних матеріалів, на якому було продемонстровано вміння виготовляти коника з ниток та ляльку-мотанку із паперових серветок. Організовували роботу Туманова Л.В. та Дуднікова О.М.

Методист дошкільного навчального закладу Штангеєва Л.І. та керівник методичного об’єднання Курбатова Т.М. поділилися досвідом роботи з патріотичного виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного та молодшого віку.

Результат спільної роботи – це багаторічна дружба школи та дошкільного закладу, адже сучасне бачення проблеми наступності має ґрунтуватися на створенні єдиної системи виховання та навчання  у дитячому садочку та школі.

 

Баштан Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи


Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.