28 серпня 2020 | Фоміна Віра

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу

в Смілянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1

у 2020-2021 навчальному році в період карантину

в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

Даний порядок розроблений відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанови  Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням  коронавірусної хвороби (COVID-19) та постанови від 22.08.2020 №50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) та  листа МОН України від 05.08.2020 №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»,  з метою забезпечення інфекційної безпеки у школі та організації повноцінного освітнього процесу.

Цей порядок діє у разі встановлення Державною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій у місті Смілі «зеленого» рівня епідемічної небезпеки.

Даний порядок буде розміщено на сайті школи. Про будь-які зміни щодо встановлених обмежень та умов організації освітнього процесу буде повідомлено через офіційні сторінки в мережі Інтернет та на сайті школи.

 

І. Вхідний скринінг та правила поведінки персоналу

  1. Усі працівники школи заходять через центральний вхід о 7.50.
  2. Увесь персонал проходить термометрію на центральному вході перед початком робочого часу (за 25 хвилин) із занесенням даних до журналу контролю термометрії.
  3. Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).
  4. Медична сестра Козуб А.О. оглядає персонал перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).
  5. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами співробітник до роботи не допускається. Про такий випадок медична сестра Козуб А.О. повідомляє директора школи та робить відмітку у журналі контролю термометрії про недопущення до роботи.
  6. При виявленні підвищеної температури тіла (вище 37,2 С) або респіраторних симптомів вдома працівник школи повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу.
  7. Для вирішення питань, що не потребують особистої присутності, максимально використовувати засоби зв’язку (Інтернет, телефон). Близькі контакти між персоналом обмежуються.
  8. У разі відсутності медичної сестри вхідний скринінг працівників проводить черговий адміністратор та черговий учитель.
  9. У школі організовано забезпечення засобами індивідуального захисту всіх працівників ( із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника). Зміна масок кожні три години.
  10. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями школи використання захисних масок є обов’язковим.
  11. Якщо працівники користуються масками багаторазового використання, то обов'язково повинні мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці, тощо) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

 

ІІ. Вхідний скринінг здобувачів освіти на наявність ознак  інфекційного захворювання

  1. Відповідальність за прихід до школи здорової дитини (з нормальною температурою тіла (до  37,2 С), відсутністю наявних симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) несуть батьки.
  2. Зустріч здобувачів освіти здійснюється на шкільному подвір’ї,відповідно до графіка, відповідальною особою (класним керівником). Застосування засобів захисту (масок, щитків, респіраторів, рукавичок) при таких контактах недоцільне.
  3. З метою впровадження заходів щодо застосування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами, у школі запроваджується відкриття всіх входів та гнучкий графік початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти. Для кожного класу визначено свій вхід до школи, який є найближчим до їхнього кабінету.  Довільно пересуватися  по школі не дозволяється.

 

 

 

 

 

  1. Відповідальна особа проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття, температуру тіла у дитини та/або дорослого, який її супроводжує.
  2. Вхід до школи здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора), для учнів 1-4 класів за бажанням батьків. В школу заходять тільки учні, вчителі та персонал школи.
  3. Вхід в освітній заклад батьків, бабусь, дідусів з початком навчального року суворо заборонено. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку, або на шкільному подвір’ї.
  4. Графік навчальних занять у школі:

 

 

 

 

 

8. Якщо у відповідальної особи виникає підозра щодо наявності у здобувача освіти інфекційного захворювання, то його відправляють до входу №1, біля якого медична сестра Козуб А.О. проведе вимір температури тіла безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

9. Якщо у здобувача освіти визначено температуру тіла вище 37,2 С або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається:

  • якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря;
  • якщо дитина прийшла без супроводу дорослого, то на здобувача освіти одягається медична маска і медична сестра проводить його до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та у разі необхідності – швидка медична допомога. Після чого черговим адміністратором і батьками приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

10. Медична сестра Козуб А.О. веде облік таких здобувачів освіти.

11. Після того, як здобувач освіти з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами був відсторонений від освітнього процесу, до школи дитина може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування закладу освіти.

12. Якщо у дитини діагностували COVID-19, то увесь клас відправляється на самоізоляцію.

13. Класні керівники здійснюють систематичний контроль за станом відвідування учнями школи та у разі необхідності з’ясовують причини відсутності учнів на заняттях.

14. Заступники директора Баштан Н.В. (1-4 класи), Дубовик В.О.(5-11 класи) і медична сестра Козуб А.О. щоденно проводять моніторинг та аналіз відвідування занять здобувачами освіти з метою раннього виявлення збільшення захворюваності.

 

ІІІ. Організація освітнього процесу

  1. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями школи використання захисних масок є обов’язковим, крім учнів 1-4 класів, за бажанням батьків. Зміна масок кожні три години.
  2. Якщо у дітей будуть маски багаторазового використання, то обов'язково мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.
  3. Для використаних одноразових масок в школі є спеціальні урни.
  4. Для мінімізації пересування здобувачів освіти у приміщеннях школи за кожним класом закріплений навчальний кабінет для проведення усіх уроків, за виключенням інформатики (кабінет №14,№20), іноземних мов, фізичної культури (спортзал корпусу №1 та №2, актова зала), предмету «Захист України» (група хлопців, майстерня) та трудового навчання (група хлопців, майстерня).

Кабінети, закріпленні за класами:

 

 

 

Освітній процес у школі організовано через поєднання традиційної освіти та он-лайн-технологій, тобто у формі змішаного навчання. Змішане навчання – це скорочення уроків в класах до 35 хвилин (у 2-11 класах), під час яких частина інформації розподіляється на групову роботу у класі, частина (5хв – у 2-4 класах, 10 хвилин – у 5-11 класах з кожного предмету) – на самостійне вивчення дистанційно (учні можуть опрацьовувати теоретичну частину вдома, переглядаючи відео та вивчаючи супровідні матеріали, виконувати перевірні роботи тощо. Після цього на уроці з вчителями та однолітками виконують практичні вправи або працюють у групах над проєктом).

  1. Під час перевірки знань за допомогою Інтернет-ресурсів використовувати такі платформи: На Урок, Всеосвіта та Googleforms.
  2. Час з 16.00 до 17.00, виділений на дистанційну форму роботи, дозволяє здобувачам освіти відповідно до графіку отримати он-лайн-консультації у синхронному режимі.
  3. Пересування школою при поділі груп на уроках іноземної мови, «Захист України», інформатики, фізичної культури, трудового навчання (хлопці) здійснюється так: одна група залишається у  кабінеті, закріпленому за класом, а інша,з вчителем, переходить до спеціалізованого кабінету після дзвоника на урок, коли коридори вільні, і повертається назад за кілька хвилин до закінчення уроку.
  4. Забезпечується використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.
  5. У разі можливості, у розкладі занять 5-11 класів уроки розташовані парами.
  6. Тривалість кожної перерви у 1-11 класах збільшена до 15-20 хвилин, при цьому половину перерви учні знаходяться в класі, а половину – в коридорі: у той час, коли діти в коридорі, здійснюється 10-хвилинне провітрювання класів. У такий спосіб забезпечується асинхронне перебування учнів в коридорах.
  7. За умови сприятливої погоди здобувачі освіти під час перерв перебувають на свіжому повітрі на шкільному подвір’ї у присутності класного керівника або вчителя, що буде проводити наступний урок.
  8. Розклад дзвінків для учнів 1-4-х класів:

 

 

 

Розклад дзвінків для 5-11-х класів:

 

 

 

 

 

  1. Запроваджується гнучка структура навчального року з можливістю внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації.
  2. Передбачене уникання організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшення кількості комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проведення ранкових зустрічей із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.
  3. За можливості,передбачається організація проведення навчальних занять з окремих предметів на відкритому повітрі.
  4. У приміщеннях школи та класних кімнатах передбачається розміщення інформаційних матеріалів щодо профілактики коронавірусної хвороби СОVID-19.
  5. Чергування у закладі здійснює адміністрація, чергові учителі та частково учні 8-11 класів, відповідно до графіків (додатки 1-3).
  6. При організації роботи груп подовженого дня:
  • враховувати відповідні пункти даного положення, надаючи пріоритет активностям на свіжому повітрі;
  • планується проведення вихователями додаткових занять щодо профілактики вірусних захворювань для дітей;
  • буде розроблено графік прогулянок, спрямований на мінімізацію контактування з іншими групами дітей.
  1. Батьки можуть забирати дітей, які відвідують групи подовженого дня, у два етапи: перший – 16.00-16.30; другий - 16.30 – 17.00, заздалегідь попередивши вихователя.
  2. Після проведення занять у кінці робочого дня проводиться очищення та дезінфекцію поверхонь (у тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо)

 

ІV. Організація дотримання правил респіраторної гігієни та

 протиепідемічних заходів

  1. Основним заходом гігієни рук в умовах є миття рук з милом.
  2. Використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.
  3. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження неефективне.
  4. Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.
  5. Кожна санітарна кімната школи забезпечується рукомийником, який обладнаний рідким милом в дозаторі та електросушарками для рук.
  6. Передбачається проведення навчання працівників закладу та здобувачів освіти щодо використання засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.
  7. Використані засоби індивідуального захисту, паперові серветки викидати в окремі контейнери (урни) з кришка мита поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички».
  8. На вході до всіх приміщень школи організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами: учні 1-4 класів за участю вчителя, учні 5-11-х класів у присутності вчителя. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

 

  1. V. Організація питного режиму та харчування
  2. У період карантину організація питного режиму відбувається із використанням індивідуального(пляшки з водою) посуду. Використання питних фонтанчиків забороняється.
  3. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) за кожним класним колективом закріплено відповідну перерву для харчування (додаток 4).
  4. Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється.
  5. У їдальні забезпечується відстань між столами не менше1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.
  6. Вхідний скринінг персоналу харчоблоку:
  • увесь персонал проходить термометрію перед початком робочого часу (за 30 хвилин) із занесенням даних до журналу контролю термометрії;
  • вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів);
  • у разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з симптомами гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) співробітник до роботи не допускається, а в журналі контролю термометрії робиться відмітка про недопущення до роботи. Контроль за виконанням цих вимог здійснює медична сестра.
  1. Усі працівники харчоблоку працюють у засобах індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразових рукавичках, які змінюють після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов'язаних між собою. Засоби індивідуального захисту є у наявності і з розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника.
  2. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник харчоблоку ретельно миє руки з милом або обробляє антисептичним засобом.
  3. Використані засоби індивідуального захисту, паперові серветки викидати в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички».
  4. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.
  5. При організації харчування працівники їдальні суворо дотримуються правил особистої гігієни: рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.
  6. З працівниками харчоблоку передбачається проведення навчання щодо одягання, використання. зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації. Відповідальність за виконанням цих вимог несе приватний підприємець Іванов К.В.
  7. Забезпечення працівників їдальні засобами індивідуального захисту (захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками, антисептиком, безконтактним термометром тощо) здійснює приватний підприємець Іванов К.В.

Роздрукувати статтю
Категорія: Новини школи
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.