Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Соціальні мережі та демократія
17 жовтня була проведена виховна година на тему «Соціальні мережі та демократія»,учасниками якої були 9 класи. Кожна команда аргументовано доводила тезу, запропоновану до обговорення, а інші — опонували її. Обов'язок кожної з команд кваліфіковано та в межах певних часових рамок представити свою позицію, власні аргументи «за» чи «проти». За правилами дебатів повинні бути судді або колегія,які визначають переможця у раунді,нашими суддями були наші класні керівники М.В.Тарасенко і В.М.Новочуб. До початку дискусії було проведено голосування, і майже всі підлітки проголосували за соціальні мережі та їх вільне використання без будь яких обмежень,адже ми маємо демократичну державу,яка захищає наші права, і ми(підлітки) можемо використовувати мережу Інтернет у своїх цілях,заходити на сайти,форуми,чати у яких нам було б комфортно і не обмежувало наші інтереси та пізнання чогось нового. Але….. Після виступу обох команд,які достойно доводили свою точку зору,все ж таки перемогла демократія. Розповідь команди дійсно вразила своєю влучністю та лаконічністю. За досить короткий час, вони зуміли розказати всю важливу і необхідну інформацію ,щоб запевнити учнів,що саме їх думка правильна і точна.
Як гра — дебати демократичні, оскільки передбачають чесність, рівність можливостей, повагу до опонента, толерантність і, одночасно, критичне мислення. Участь у дебатах, зокрема навчальних, дає учасникам змогу відчути переваги такого способу обговорення дискусійних питань.