Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Тиждень зарубіжної літератури
Коли людина припиняє читати, вона перестає мислити.
Д. Дідро
Вже традиційно у Нашій Першій пройшов тиждень зарубіжної літератури. Цьогоріч його метою було якомога більше популяризувати її величність КНИГУ та залучати дітей до читання. Саме цій основній ідеї присвячено ряд заходів у школі.
Перемогу у розвʼязуванні складних читацьких кросвордів здобули учні 6-Б та 8-А класів.
2. Бібліотечна виставка «У світі зарубіжної літератури»
3. Шкільний фестиваль-конкурс відеопоезії.
Кращими визнані роботи Люльки Анжеліки, Сергієнка Юрія, Хлівної Дарʼї (10 клас) та Смолярчук Анни і Євсеєвої Вероніки (6-В клас)
4. Пошук літературних скарбів.
Непросто було учням розібратися зі складної схемою-підказкою і визначити місце, де сховано справжній скарб. Але врешті-решт це вдалося зробити Мірошніченко Владиславі, учениці 6-Б класу. І ось уже в її руках цінний подарунок – книга.
5. Випуск стіннівок «Книги в епоху інтернету»
6. Цитати дня для кабінетів
На дверях усіх шкільних кабінетів зʼявились висловлювання відомих людей про значення знань та навчання у житті людей.
7. Фестиваль-маскарад «В полоні однієї книги»
Особливим був день, коли учні 5-6 класів перетворили свої навчальні кабінети у світ певної книги (Джоан Роулінг «Гаррі Поттер» (5-В та 6-Б клас),
Льюїс Керрол «Аліса в Країні Див» (5-А , 6-А та 6-В класи ), Е.Сетон - Томпсон «Лобо» (5-Б клас)).
8. Фотовернісаж «Зупинися, мить…»
Хочеться відзначити, що до проведення тижня зарубіжної літератури долучились учителі інших навчальних дисциплін, власним прикладом закликаючи дітей читати художню літературу.
«…НАШЕ МАЙБУТНЄ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ЧИТАННЯ». Ніл Гейман:
«Одного разу Альберта Ейнштейна запитали, як ми можемо зробити наших дітей розумнішими. Його відповідь була простою й мудрою: "Якщо ви хочете, щоб ваші діти були розумними, читайте їм казки. Якщо ви хочете, щоб вони були ще розумнішими, читайте їм ще більше казок." Він розумів цінність читання та уяви. Я сподіваюся, ми зможемо передати нашим дітям світ, де вони будуть читати, де вони будуть уявляти і розуміти».