Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Міський семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи
Школа – це заклад, у якому діти здобувають знання. Та чи тільки діти? Ось і 13 лютого на базі Нашої Першої проведено міський семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи «Командний менеджмент – як траєкторія підвищення педагогічної майстерності та удосконалення освітнього процесу». Руденко Валентина Борисівна, завідувач методичного кабінету, ознайомила учасників семінару-практикуму з планом роботи та побажала плідної праці.
Як ведеться господарю, учасників семінару привітала директор школи Гайдай Інна Борисівна, яка презентувала заклад, представила досягнення учнів і вчителів та основні напрямки роботи. Під час семінару Калініч О.М., учитель початкових класів та Мехеда В.М., учитель музичного мистецтва, презентували власну розробку методичних тижнів для початкової школи.
Заступники директорів та методисти мали змогу зануритися у процес командної роботи та дізнатися про нові методи неформальної освіти, з якими познайомили їх Дубовик Віталія Олександрівна та Баштан Наталія Василівна.
Сорочинська С.К., учитель української мови продемонструвала, як відбувається професійний ріст учителя від спеціаліста до майстра педагогічної справи. І учасники семінару взяли участь у майстер-класі «Інформальна освіта – шлях до підвищення майстерності учителя, який провела учитель зарубіжної літератури Скубенко Т.М.
Друга частина семінару – практичний блок – робота за методом педагогічного секондменту. Учасники семінару мали змогу об’єднатись у чотири групи, здійснити проектну діяльність під керівництвом координаторів Курбатової Т.М., Фоміної В.О., Демиденко Н.В., Хлівної Н.В. та Кагамлик І.Г. Для створення комфортних умов роботи в команді Орловська Т.О., практичний психолог, проводила цікаві психологічні паузи.
На завершення роботи учасники презентували створені проекти: лепбук «Головні компоненти Концепції НУШ», «Розвиток критичного мислення засобами робототехніки», «Модель учня ХХІ століття через впровадження новітніх освітніх програм» та проект «Сталий розвиток – новий стиль нашого життя». Це було результатом командної роботи.
Багатогранне серце, сповнене добротою, ласкою, любов’ю учителя до учня, уособлює освітній процес, а тому саме воно стало символом семінару-практикуму.
Творча майстерня учителя трудового навчання Фоміної Н.Е. «Тепло для наших сердець» і спільна фінальна пісня, приурочена Дню святого Валентина, яку учасники виконали разом із педагогом-організатором Яхненко Л.І., зігріли кожного.
На семінарі панувала атмосфера доброзичливості та взаєморозуміння. Учасники високо оцінили організацію і зміст проведеного заходу, як теоретичної, так і практичної його частини.