Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Живи. Подорожуй. Експериментуй!
Саме під таким девізом з 26листопада по 30 листопада в школі було проведено тиждень природничих наук. Мета його проведення: наукове розуміння учнями природи, здатність застосовувати знання в практичній діяльності, спостерігати, аналізувати, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати; створення у навчально-виховному процесі атмосфери успіху, яка сприяє розвитку особистості школяра, відчуття радості за свої досягнення, віри у власні сили, наполегливості у подоланні труднощів.
У фойє школи учні мали змогу ознайомитись з кросвордами, філвордами та розгадати їх. А чи під силу це вам?
За фотознімками школярі ознайомились з незвичайною архітектурою світу .
З учнями 5 – 6 класів був проведений природничий квест. Ця інтелектуально-логічна гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання. Учні виконали завдання відповідно станцій : «Хімічний дивосвіт»,«Екологічна» « Спортивна», « Біологічна», «Географічна». Команди розподіляли сміття по категоріям,називали найраціональніші способи його утилізації або переробки; шукали домівку тваринам по материках; встановлювали відповідність між речовинами та способами їх використання в побуті. Завдання, яке сподобалось учням - якомога довше проскакати на скакалці і пригадати якнайбільше назв рослин. Команда- переможець отримала солодощі.
Серед учнів 8- х класів проведена гра « Останній герой». Школярі здійснювали політ на авіалайнері, потрапляли та виходили із зони турбулентності; знаходили острови на карті; виконувати завдання «Геоаксіологія» («Головна вулиця України»– Дніпро ); у завданні «Міста України» за кожною літерою вказаного міста наводили приклади міст України; перекладали слова іншомовного походження ( ландшафт, клімат, меридіан), брали участь у бліц- опитуванні, географічній вікторині. Останній герой – це той, хто дав найбільшу кількість вірних відповідей.
Для учнів 7 –х класів проведена інтелектуальна гра « Хвости», яка розпочалась представленням команд: « Науковці», « Мур – Мур», «Пінгвіни». Ця гра не тільки розважає, а й навчає. Це своєрідна розумова гімнастика, яка вимагає від учасників уміння самостійно розв'язувати інтелектуальні завдання, розвивати креативність мислення; збагачувати словниковий запас. Після напруженої боротьби переможцем виявилась команда учнів 7 – А класу « Мур – Мур». Усі учасники гри нагороджені солодкими подарунками.