Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете залишити відгук, або зворотне посилання з Вашого власного сайту.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Працює «Тінейджер»
Поведінка дітей не завжди однакова. Інколи про тих підлітків, поведінка яких відхиляється від соціальної норми, кажуть, що вони - девіанти. Виникнення девіантної поведінки особистості відбувається під впливом несприятливих соціально-економічних, політичних чинників та визначається біологічними, індивідуально-психологічними, соціальними, педагогічними причинами. Саме питанню девіантності було присвячене чергове засідання міського семінару-практикуму голів методичних об’єднань класних керівників «Тінейджер», яке нещодавно відбулось на базі Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, і було підпорядковане темі «Педагогіка підтримки дитини: взаємодія школи, сім’ї та соціуму з профілактики девіантної поведінки учнів». На засіданні йшла конструктивна розмова про причини девіантності, шляхи вирішення цієї проблеми. Власним досвідом роботи з проблеми девіантної поведінки учнів з присутніми поділилась класний керівник 5-А класу школи №1 Скубенко Т.М. Рекомендації щодо організації роботи з різними категоріями дітей надала завідувач Центру соціально-психологічної служби Похил Л.Д. Класні керівники шкіл міста активно обговорили питання корекційної роботи з підлітками, напрацювали певні рекомендації.
заступник директора з навчально- виховної роботи,
куратор семінару-практикуму