6 квітня 2016 | Фоміна Віра

Радяться класні керівники

Image338 Image339 Image340Класний керівник повинен мати мудрість учителя, відповідальність старшого товариша, доброту матері, строгість батька.

Та повірте, і для учня в школі немає ближчої людини, ніж класний керівник. Кому ж ще можна розповісти про негаразди з предмета, про сварку з товаришем чи про щасливу подію в сім’ї?

Від класного керівника залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей — великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога. Захоплення вчителя стає захопленням учнів. І хочемо ми того чи ні, але, оскільки діти зовні схожі на своїх батьків, риси характеру класного керівника переходять у характер вихованців.

Адже байдужість породжує байдужість. І лише вогонь породжує вогонь!

Головним завданням методичної роботи  з класними керівниками у нашій школі є надання реальної, дієвої допомоги класним керівникам та вихователям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь.

Нещодавно відбулось засідання методичного обєднання класних керівників 1-11 класів на тему: « Успіх як результат: самовдосконалення, самовиховання , самоосвіта». Педагогічний лекторій  «Створення ситуацій успіху» для присутніх

організувала  Скубенко Т.М.. класний керівник 8-А класу. Практичний психолог школи Силка Н.А. провела    тренінг «Шлях до успіху». Активну участь в обговоренні питання  «До творчих здібностей через ситуацію успіху»  брали класні керівники  Кравченко С.А.,  Величко О.О., Демиденко Н.В., Коротич О.А.,  Калініч О.М., Ткаченко Л.Л.. Також класні керівники розглянули питання  «Роль педагога  в посиленні патріотичного виховання».

                                             С.І. Палієва, заступник директора

з виховної роботи


Роздрукувати статтю
Категорія: Новини школи
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.