
Шановний учню! / Шановна ученице! Ми проводимо дослідження, щоб вивчити стан справ у школі, де Ви навчаєтеся. Просимо заповнити анкету. Ця анкета є анонімною. Результати анкетування будуть використані лише в узагальненому вигляді. Дякуємо за участь!
- У якому класі Ви навчаєтеся?
- З яким настроєм Ви йдете до школи?
- Як Ви почуваєтеся у школі?
- Як Ви оціните за 4-бальною шкалою наступні твердження:
- облаштування території навколо школи
- чистота навчальних кабінетів
- чистота туалетних кімнат
- чистота у спортивній залі
- температурний режим у школі
- Чи інформують Вас учителі, адміністрація школи щодо правил охорони праці, безпеки життєдіяльності під час занять, пожежної безпеки, правил поведінки під час надзвичайних ситуацій?
- Чи використовується під час навчання та позаурочних заходів:
- лабораторне обладнання
- мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка, проєктор, телевізор)
- комп'ютерна техніка та програми
- Інтернет
- Візуалізація корисної інформації (карти, графіки, формули тощо)
- наочність (муляжі, моделі, макети, гербарії, колекції)
- спортивна зала/спортивний майданчик
- спортивний інвентар
- Звідки Ви отримуєте інформацію про те, що таке булінг, інші форми насильства?
- Чи траплялося з Вами за останній рік у школі або за її територією на регулярній основі щось із наступного:
- Психологічне насильство (крик, залякування, тролінг, маніпуляції, приниження, кепкування)
- Фізичне насильство (побиття, завдання шкоди здоров'ю, штовхання)
- Економічне насильство (вимагання грошей, відбирання їжі, особистих речей)
- Якщо Ви потерпали від булінгу/цькування (систематичні, регулярні дії чи бездіяльність дорослих або інших учнів, які полягають у психологічному, фізичному, економічному насильстві) чи стали його свідком, то до кого Ви зверталися за допомогу у школі?
- У Вашій школі розроблено правила поведінки? Чи ознайомлені Ви з ними та чи дотримуєтесь їх?
- Чи дотримуються Ваші права у закладі?
- Якщо Ваші права у закладі освіти порушуються, то які саме і в чому це проявляється і в чому це проявляється?
- Чи інформує Ваш заклад про те, як безпечно користуватися Інтернетом?
- Адміністрація школи реагує на Ваші звернення (прохання, скарги)?
- Чи ознайомлені Ви з алгоритмом дій у разі сигналу «Повітряна тривога»?
- Ваші пропозиції щодо покращення освітнього середовища закладу.