Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Коментарі та пінги в даний час закриті.
Меню сайту
- Новини школи
- Інформаційна відкритість
- Структура та орган управління закладу
- Мова освітнього процесу
- Документація
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
- Контингент, моніторинг якості освіти
- Кадровий склад
- Атестація
- Навчальні програми та критерії оцінювання учнів
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Зарахування до школи
- Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами
- Фінансова звітність
- Звіти перед громадськістю
- Внутрішній моніторинг якості освіти у закладі
- Температурний режим у закладі
- Харчування
- Дистанційне навчання
- Режим роботи школи
- Символіка школи
- Виховна робота
- Випускнику школи
- Історія школи
- Методична робота
- Батьківська рада
- Наші досягнення
- Міжнародні проєкти
- Рубрика “Директор школи”
- Варто знати
- Робототехніка
- Шкільна бібліотека
- Духовна скарбниця нації
- Батькам майбутніх першокласників
- Дитячо-молодіжна спілка «Наша Перша»
- Профорієнтація
- Контакти
Анкета для батьків щодо визначення рівня адаптації учнів перших класів
1. Чи охоче дитина приєднується до онлайн уроків ?
Неохоче
Охоче, з радістю
Частіше так
Частіше ні
2. Чи пристосувалася Ваша дитина до шкільного режиму?
Поки що ні
Не зовсім
В основному, так
3. Чи переживає свої навчальні успіхи та неуспіхи?
Швидше ні, ніж так
В основному так
ні
4.Чи часто дитина ділиться з Вами шкільними враженнями?
Іноді
Досить часто
Ніколи
Постійно
5. Який переважаючий емоційний характер цих вражень?
Здебільшого негативні враження
Позитивних та негативних приблизно порівну
В основному позитивні враження
6. Скільки часу в середньому витрачає дитина на повторення вивченого матеріалу?
7. Як дитина долає труднощі у роботі?
Звертається за допомогою
Намагається долати сама, але може відступити
Наполеглива у подоланні труднощів
9. Чи здатна дитина сама перевірити свою роботу, знайти та виправити помилки?
Сама цього зробити не може
Іноді може
Може, якщо його спонукати до цього
Як правило, може
10. Чи знає ваша дитина імена своїх однокласників?
Так, усіх
Ні, нікого
Частково
11. Чи справляється дитина з навчальним навантаженням без перенапруги?
Швидше ні, ніж так
Скоріше так, ніж ні
12. Що Вас найбільше турбує щодо адаптації дитини до школи?