Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Коментарі та пінги в даний час закриті.
Меню сайту
- Новини школи
- Інформаційна відкритість
- Структура та орган управління закладу
- Мова освітнього процесу
- Документація
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
- Контингент, моніторинг якості освіти
- Кадровий склад
- Атестація
- Навчальні програми та критерії оцінювання учнів
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Зарахування до школи
- Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами
- Фінансова звітність
- Звіти перед громадськістю
- Внутрішній моніторинг якості освіти у закладі
- Температурний режим у закладі
- Харчування
- Дистанційне навчання
- Режим роботи школи
- Символіка школи
- Виховна робота
- Випускнику школи
- Історія школи
- Методична робота
- Батьківська рада
- Наші досягнення
- Міжнародні проєкти
- Рубрика “Директор школи”
- Варто знати
- Робототехніка
- Шкільна бібліотека
- Духовна скарбниця нації
- Батькам майбутніх першокласників
- Дитячо-молодіжна спілка «Наша Перша»
- Профорієнтація
- Контакти
Як отримати користь з некорисного
Сьогодні в України набирає обертів розвиток STEAM-освіти. Вона охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics). Уроки в школі за STEM-технологією дозволяють не тільки вивчати теоретичний матеріал, але і закріплювати знання за допомогою можливостей практичного застосування різноманітних завдань, які можуть бути настільки цікаві, що їх трудність не викликатиме неприйняття в учнів.
СТЕМ-урок «Як отримати користь з некорисного», який проведено в 6-А класі вчителями Демиденко Н.В. та Палієвою С.І., було присвячено проблемам сталого розвитку. Дуже поширеним є уявлення, що природничі, технічні, математичні науки – не для дівчат. Проте жінки можуть бути винахідницями, науковицями та IT-спеціалістками. Тому урок розпочався з цікавої інформації про винаходи жінок в математиці. На сьогоднішньому СТЕМ-уроці здобувачі та здобувачки освіти вчилися знаходити рішення не в теорії, а безпосередньо на практиці, шляхом спроб і помилок. Шестикласники вчилися бути самостійними, швидко та правильно приймати рішення та брати за них відповідальність. Працюючи в групах над проєктом «Контейнер для використаного паперу», школярі поєднали знання з математики, інформатики, технологій, освіти для сталого розвитку, здоров’я, безпеки та добробуту. Перегляд відео, створення розгортки прямокутного паралелепіпеда, створення хмаринки слів на тему «Відходи», виготовлення контейнера, весела руханка та багато інших цікавих вправ очікували школярів на уроці. По завершенні роботи групи представили свої моделі контейнерів для відсортовування паперу в класі.
Відомий математик Рене Декарт сказав: «Замало мати гарний розум, головне – вміти його застосовувати».