:: Офіційний сайт Смілянської ЗОШ І – ІІІ ступенів №1 :: http://www.nasha-persha.org.ua

Національна дитяча гаряча лінія

Автор: Фоміна Віра | Дата: 23.05.2020, 11:40 | Категорія: Варто знати | Коментарі відсутні

Міністерство освіти і науки України повідомляє, що під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв'язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадської організації "Ла Страда - Україна" Національна гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а такоє запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов'язані з поширенням пандемії COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах (40% від загальної кількості звернень), проблем із психологічним здоров'ям дітей (20% від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті (близько 20% від загальної кількості звернень).

Всі, хто потребує допомоги, мають можливість звертатися у скрутній ситуації до консультантів Національної дитячої гарячої лінії в будні дні з 12.00 до 20.00 за коротким номером 116 111 (безкоштовно з мобільних телефонів) та 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).


Статтю надруковано з сайту http://www.nasha-persha.org.ua :: Офіційний сайт Смілянської ЗОШ І – ІІІ ступенів №1 ::

URL статті: http://www.nasha-persha.org.ua/ce-ckavo-znati/16123-natsionalna-dytyacha-haryacha-liniya.html

© 2015 :: Офіційний сайт Смілянської ЗОШ І - ІІІ ступенів №1 ::