Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Коментарі та пінги в даний час закриті.
Меню сайту
- Новини школи
- Інформаційна відкритість
- Структура та орган управління закладу
- Мова освітнього процесу
- Документація
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
- Контингент, моніторинг якості освіти
- Кадровий склад
- Атестація
- Навчальні програми та критерії оцінювання учнів
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Зарахування до школи
- Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами
- Фінансова звітність
- Звіти перед громадськістю
- Внутрішній моніторинг якості освіти у закладі
- Температурний режим у закладі
- Харчування
- Дистанційне навчання
- Режим роботи школи
- Символіка школи
- Виховна робота
- Випускнику школи
- Історія школи
- Методична робота
- Батьківська рада
- Наші досягнення
- Міжнародні проєкти
- Рубрика “Директор школи”
- Варто знати
- Робототехніка
- Шкільна бібліотека
- Духовна скарбниця нації
- Батькам майбутніх першокласників
- Дитячо-молодіжна спілка «Наша Перша»
- Профорієнтація
- Контакти
Що таке навичка самообслуговування для дитини?
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
Що таке навичка самообслуговування для дитини?
Як цю навичку сформувати?
«Я-сам/а» – кричить дитина коли мама намагається одягнути чи взути її. Або скільки гучних – «Я не хочу», Ви почули від дитини, коли намагались самостійно обрати одяг або взуття для неї, щоб повести у садочок чи на прогулянку. Як часто, Ви це чуєте від своєї дитини? Та як часто, сприяєте цим проявам самостійності? І чи варто це робити взагалі?
Перші прояви самостійності ми спостерігаємо в маляти вже тоді, коли він починає повзати. Адже, як багато відкривається перспектив коли «горизонт вільний», можна побавитись всім, що знайдеться або до чого дотянешся, скуштувати чи кинути кудись далеко. Вибір – безмежний. Але часто, дорослі обмежують цей вибір. Адже, безпека дитини – понад усе. Це – беззаперечно.
Стимулюючи саме таку, на перший погляд, не важливу особливість даного вікового етапу дитини – як самостійність, ми готуємо грунт для виховання навички самообслуговування.
амообслуговування – це те, що сприяє задоволенню потреб з догляду за собою (тіло, речі тощо). Саме цей процес, формує знання про власне тіло, предмети особистої гігієни та власне поняття «гігієна», про догляд за своїми речами, харчування, прибирання, розуміння того, що кожен має певні обов’язки, які і складають таке поняття як – «Я-сам».
Уміння самостійно одягатися та взуватися. Повільно, лівий черевик на праву ногу, шапка навиворіт, ґудзик за гудзиком тощо – це чудово, адже дитина проявляє бажання зробити це самостійно і в неї, як і в кожного, є право на помилку.
Прийом їжі. Миємо руки, сідаємо за стіл, користуємося столовими приборами, прибираємо посуд за собою.
Відвідування туалету. Уміння сходити самостійно в туалет та прибрати за собою.
Гігієна. Вміння почистити зуби, помитися, користуватися засобами гігієни.
Що повинна вміти і знати дитина ?
Від 4 до 5 років. Дитина повинна:
Від 6 до 7 років. Діти цього віку можуть почати допомагати готувати їжу і здатні навчитися: