4 грудня 2017 | Бондаренко Вадим

Чарівний і різноманітний світ природи

 

Природничі дисципліни-одні з найцікавіших і найблагодатніших предметів шкільного курсу, адже що може бути найцікавішим ніж живі істоти, що мають у своєму складі майже всю періодичну систему хімічних елементів! А як захоплюють кожного мандрівки як рідною Україною так і безмежними просторами  світу.

Саме таку мету ставили перед собою учителі:географії Подрушняк Л.І, біології –Демиденко Н.В, Цапенко А.І, хімії Дубовик В.О., Тарасенко М.В - провести такі заходи,які були б водночас і святковими і навчальними і виховними-ще раз привернути увагу до завдань зазначених курсів і одночасно згуртувати школярів різних вікових груп, навчити їх діяти дружньо і організовано.

Кожного хто завітав цього тижня до школи у фойє школи зустрічала виставка листівок учнів на різноманітну тематику,але об’єднаних однією ідеєю «Душа природи-душа добра».

Виступ учнів 6-7 класів на шкільній лінійці теж був оригінальний-вони презентували оди предметам біології,географії та хімії.Відеоролик про тварин , Їх спосіб життя був цікавим і пізнавальним.

Учениці Доненко Анна,Заєць Каміла, Горицька Вероніка та Ульяненко Єлена - члени лекторської групи під час виступів у учнівських колективів 1-9 класів закликали любити, берегти і охороняти природу і пам’ятати про те , що людина-частина природи і не має права на знищення та забруднення її.

У Нашій Першій в рамках тижня  природничих дисциплін  було організовано біологічну гру-квест «Пошук пригод» для учнів 8 -9 класів. Головна мета  якого була стимулювати пізнавальну діяльність учнів; розвивати інтерес до біології, вміння працювати в групі, самостійно мислити, робити висновки   та разом в команді знаходити спільні рішення.

Команди відповідно інструкцій конвертів виконували завдання, рухалися зазначеним маршрутом.

Переможцями у квесті стала команда учнів 8-А класу (Козловський Є., Новікова А., Остроушко Л., Бевз М. та Гуржій К.).

Прес-центр учителів природничих дисциплін.


Роздрукувати статтю
Категорія: Новини школи
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.