7 лютого 2017 | Бондаренко Вадим

Активні громадяни у Нашій Першій

«Світ стає більш велелюдним... Залежно від обставин, розмови через межі й кордони можуть приносити задоволення або лише дратувати; хоча те, якими вони загалом є, неминуче». Кваме Ентоні Аппіа (сучасний філософ)

Три дні з 1 по 3 лютого вчителі, учні та батьки Нашої Першої брали участь в  тренінгу під назвою «Ми активні громадяни».

“Активні громадяни” – програма Британської Ради для молоді у галузі міжкультурного діалогу і соціального розвитку.

Проект стартував у 2009 році та реалізується більше ніж у 40 країнах Близького Сходу, Північної Африки, Європи, Південної та Східної Азії.

Мета проекту полягає у сприянні соціальним змінам і забезпеченні сталого розвитку шляхом створення і розбудови мережі молодих лідерів із залученням молодіжних організацій, які є рушіями реформ у своїх громадах. Також мова йде про надання їм знань та навичок, що сприятимуть побудові відносин між людьми на засадах рівності та рівних можливостей, поваги до різноманіття, вміння вести безконфліктний діалог.

Партнерами програми є Черкаський державний технологічний університет. А тому впродовж трьох днів за допомогою фасилітаторів проекту Юлії Ткаченко та Артема Євтушенко, які є представниками ЧДТУ, ми активно рухались символічною річкою, починаючи від зупинки «Я і моя ідентичність» і закінчуючи пунктом «Ми - активна громада». Виконуючи різні типи вправ і завдань, ми набули  навичок міжкультурного діалогу й мережевого співробітництва та усвідомили їх велике значення, поглибили знання про свою місцеву громаду, а також про національні й глобальні громади, які нас цікавлять, навчилися формувати навички для впровадження соціальних дій на рівні громади та готові здійснювати аналогічну навчальну підготовку за каскадною моделлю в своїх громадах.

На практиці це виглядає так. Різноманітні вправи дозволили почуватися розкуто і легко у спілкуванні із іншими учасниками тренінгу. Це особливо важливо з огляду на те, що колектив активних слухачів складався із учнів-старшокласників, батьків та учителів. Кожне завдання ставало своєрідним викликом собі, адже необхідно було почути внутрішнє «Я», а також співрозмовників. Невимушена обстановка дозволила краще розкрити внутрішні резерви кожного, а також відчути себе членом команди.

Стартувавши із визначення власної ідентичності, ми завершили роботу презентацією цікавих соціально направлених проектів. Хто зна, можливо, один або й декілька будуть реалізовані за підтримки Британської Ради. Адже кожна із ідей варта уваги.

 

І.О.Кліменко, учитель англійської мови


Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.