Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете залишити відгук, або зворотне посилання з Вашого власного сайту.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Поради школярам
Якось ішли шляхом три підлітки, а за ними – хлопченя дошкільного віку.
Йшли-йшли і раптом бачать – яма. А в тій ямі дивна кругла істота сидить.
- Ти хто? – питають її.
- Я ваше Щастя. Чого ви найбільше бажаєте?
Один хлопець каже:
- Хочу бути в школі відмінником.
- Хай буде по-твоєму, - відповідає Щастя й подає щоденник з відмінними оцінками.
Другий каже:
- Хочу багато грошей мати.
- І це можливо, - відповідає Щастя й подає повний гаманець.
- А я сильним хочу бути! – каже третій.
- Теж допоможу, - відповідає Щастя й подає йому гантелі.
- А тобі що, малюче? – питає найменшого. – Зроблю все, чого побажаєш.
- Ти... якщо й далі будеш сидіти в ямі, то застудишся? Давай руку, я тебе витягну!
Розсміялося Щастя, вибралося з ями й слідом за хлопченям покотилось.
- всебічна допомога сиротам, вдовам, турботливе ставлення до безпомічних, постійна їх матеріальна і моральна підтримка;
- готовність допомагати найменшим, найбеззахиснішим – дітям, створювати
• умови для їхньої радості, переживати їхні страждання, замінювати їм у
• разі необхідності батька і матір, сестру і брата;
- надання допомоги хворим і пораненим, потерпілим від злих людей, стихійних сил природи та ін.;
- здатність до співчуття, жалю до людей, які потрапили в біду;
- готовність допомагати будь-якій людині, щиро розділити з нею горе, страждання, журбу і тугу.
- любов до батьків, вірність у коханні, дружбі, побратимстві, ставленні до Батьківщини;
- готовність захищати слабших, турбуватися про молодших, зокрема дітей;
- підкреслено шанобливе ставлення до дівчини, жінки, бабусі;
- непохитна вірність принципам народної моралі, духовності;
- відстоювання свободи і незалежності особистості, народу, держави;
- прагнення робити пожертвування на будівництво храмів, шкіл, пам’яток історії та культури;
- здатність цілеспрямовано і систематично розвивати фізичні і духовні сили, волю, можливість свого організму;
- уміння скрізь і всюди поступати благородно, виявити лицарські чесноти;
- турбота про розвиток національних традицій, звичаїв, обрядів, бережливе
- ставлення до рідної природи, землі, примножувати її багатства.
(З козацької педагогіки).
Рак Владислав, учень 10 класу