Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Всесвітній тиждень грошей
Якщо ви бажаєте бути багатим, вам потрібно стати фінансово грамотним
Кійосакі Р.Т.
Саме під таким гаслом з 14 по 20 березня в школі проходив Всесвітній тиждень грошей.
Підвищення рівня фінансової грамотності - обов’язкова умова для прийняття компетентних економічних та фінансових рішень.
«Які враження залишились від проведення цього тижня?» - з таким запитанням звернулись ми до членів учнівського та педагогічного колективу школи.
«Дізнався про фонд непередбачених витрат під час виступу лекторської групи» (Вертипорох А., учень 8-Б класу).
«Вразив музичною палітрою виступ вокального дуету Корнійчук А. та Бражник В. – учениць 10 класів» (Пустовіт В.М., вчитель музичного мистецтва).
«Навчилися складати бізнес-план на інтегрованому уроці економіки та алгебри» (Чубатенко Д., учениця 11 класу).
«Сподобалися всі малюнки учнів, але найдосконаліша техніка виконання та змістовне наповнення в роботі Вдовик Ю., учениці 10-Б класу» (Яхненко Л.І., педагог-організатор).
«Дякуємо за вдало підібрані мультфільми про гроші. Діти зрозуміли, що заощаджувати якнайраніше». (Кравченко С.А., вчитель 2-А класу).
«Учні підготували багато цікавих віршів про гроші. Мені особливо сподобалось емоційне виконання вірша ученицею 5-А класу Тимошенко Я.» (Одинцова – Ігонтова Д., учениця 11класу, член жюрі).
«Про особливості банківської системи я дізналася під час екскурсії до місцевого відділу Приватбанку» (Литвин Т., учениця 11 класу).
«Вразило завзятість учнів 6 класів під час квесту «Життя –це час, а час – це гроші» . Перемогу отримали учні 6-Б класу» .(Яценко Р., учень 11 класу).
«Під час тренінгу «Надходження та витрати» зрозумів, що саме бюджет дозволяє зібрати для чогось конкретного» (Коротич О., учень 10-А класу).
«Багато народних приказок про гроші почула вперше» (Малюк К., учениця 7-Б класу).
«Я за стабільність української гривні, тому і брала участь у флешмобі «Гривня»» (Атаханова К., учениця 8-А класу).
«Мене найбільше здивувала велика колекція монет учня 7-А класу Петренка В.» (Сажнєв М., учень 9-Б класу).
«Найбільшу кількість народних прикмет «Щоб фінанси не співали романси…» розповіли учениці 7-А класу Зінченко А. та Наталенко К.» (Білей Л.О., бібліотекар).
«Я приємно здивований від проведення вікторини «Історія фінансів і грошей», яку провела доцент кафедри фінансів ЧДТУ Ткаченко Ю.В.» (Жирносєков А., учень 11 класу).
«У свою презентацію вибрала ті пам’ятники грошовим знакам, які найбільше сподобалися» (Бершацька А., учениця 8-А класу).
«Із цікавістю виконав тренажер із теми «Гроші» (Кораблик)» (Маркєлов Н., учень 6-Б класу).
«Під час радіопередачі я з великим задоволенням доношу до мешканців Сміли про головні події, що відбуваються в нашій першій» (Яхненко Л.І., педагог-організатор.)
«Підвищалася фінансова грамотність учнів, популяризовано ідеї системного заощадження заради фінансової стабільності у майбутньому» (Подрушняк Л.І., вчитель географії та економіки).