21 березня 2016 | Фоміна Віра

Всесвітній тиждень грошей

Якщо ви  бажаєте бути багатим, вам потрібно стати фінансово грамотним

Кійосакі Р.Т.

БезымянныйСаме під таким гаслом з 14 по 20 березня в школі проходив Всесвітній тиждень грошей.

Підвищення рівня фінансової грамотності - обов’язкова умова для прийняття компетентних економічних та фінансових рішень.

«Які враження залишились від проведення цього тижня?» - з таким запитанням звернулись ми до членів учнівського та педагогічного колективу школи.

«Дізнався про фонд непередбачених витрат під час виступу лекторської групи» (Вертипорох А., учень 8-Б класу).

«Вразив музичною палітрою виступ вокального дуету Корнійчук А. та Бражник В. – учениць 10 класів» (Пустовіт В.М., вчитель музичного мистецтва).

«Навчилися складати бізнес-план на інтегрованому уроці економіки та алгебри» (Чубатенко Д., учениця 11 класу).

«Сподобалися всі малюнки учнів, але найдосконаліша техніка виконання та змістовне наповнення в роботі Вдовик Ю., учениці 10-Б класу» (Яхненко Л.І., педагог-організатор).

«Дякуємо за вдало підібрані мультфільми про гроші. Діти зрозуміли, що заощаджувати якнайраніше». (Кравченко С.А., вчитель 2-А класу).

«Учні підготували багато цікавих віршів про гроші. Мені особливо сподобалось емоційне виконання вірша ученицею 5-А класу Тимошенко Я.» (Одинцова – Ігонтова Д., учениця 11класу, член жюрі).

«Про особливості банківської системи я дізналася під час екскурсії до місцевого відділу Приватбанку» (Литвин Т., учениця 11 класу).

«Вразило завзятість учнів 6 класів під час квесту «Життя –це час, а час – це гроші» . Перемогу отримали учні 6-Б класу» .(Яценко Р., учень 11 класу).

«Під час тренінгу «Надходження та витрати» зрозумів, що саме бюджет дозволяє зібрати для чогось конкретного» (Коротич О., учень 10-А класу).

«Багато народних приказок про гроші почула вперше» (Малюк К., учениця 7-Б класу).

«Я за стабільність української гривні, тому і брала участь у флешмобі «Гривня»» (Атаханова К., учениця 8-А класу).

«Мене найбільше здивувала велика колекція монет учня 7-А класу Петренка В.» (Сажнєв М., учень 9-Б класу).

«Найбільшу кількість народних прикмет «Щоб фінанси не співали романси…» розповіли учениці 7-А класу Зінченко А. та Наталенко К.» (Білей Л.О., бібліотекар).

«Я приємно здивований від проведення вікторини «Історія фінансів і грошей», яку провела доцент кафедри фінансів ЧДТУ Ткаченко Ю.В.» (Жирносєков А., учень 11 класу).

«У свою презентацію вибрала ті пам’ятники грошовим знакам, які найбільше сподобалися» (Бершацька А., учениця 8-А класу).

«Із цікавістю виконав тренажер із теми «Гроші» (Кораблик)» (Маркєлов Н., учень 6-Б класу).

«Під час радіопередачі я з великим задоволенням доношу до мешканців Сміли про головні події, що відбуваються в нашій першій» (Яхненко Л.І., педагог-організатор.)

«Підвищалася фінансова грамотність учнів, популяризовано ідеї системного заощадження заради фінансової стабільності у майбутньому» (Подрушняк Л.І., вчитель географії та економіки).

Слайд1 Слайд2 Слайд3Слайд5 Слайд6 Слайд7Слайд8 Слайд9 Слайд10Слайд11 Слайд12 Слайд13Слайд14 Слайд15 Слайд16Слайд17 Слайд18 Слайд19Слайд20 Слайд21 Слайд22Слайд23 Слайд24 Слайд25


Роздрукувати статтю
Категорія: Новини школи
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.