16 березня 2016 | Фоміна Віра

Шкільний тур дебатів

Image308

Деба́ти (фр. debat) — чітко структурований і спеціально організований публічний обмін думками між двома сторонами з актуальної теми. Цей різновид публічної дискусії учасники дебатів спрямовують на переконання в своїй правоті третьої сторони, а не одне одного. Тому вербальні і невербальні засоби, що використовуються учасниками дебатів, мають на меті отримання певного результату — сформувати у слухачів позитивне враження від власної позиції.

Як анонсувалось раніше, 16 березня відбулись перші дебати у шкільному клубі «Максимум» (координатор  Палієва С.І., тренер Ткаченко Ю.В.). Цього разу дебатували команди  «Екос» (8-А клас), «Інтел» (9-А), «Фортуна» (9-Б), «Кава з молоком» (10-Б), «Дон Кіхот» (11 клас). Після жеребкування першими в дебати вступили команди 8-А та 10-Б класів, які обговорювали тему «Один у полі не воїн». Потім жеребкуванням визначилися команди 9-А та 9-Б класів, які дебатували за темою «Я можу змінити світ». Третіми у дебати вступили команда 11 класу і збірна 8-9 класів, які обговорювали тему «Інтернет – зло чи користь». Керівники команд Скубенко Т.М., Фоміна Н.Е., Величко О.О. спостерігали за змаганнями команд. Всі учасники дебатів продемонстрували вміння дискутувати,  наводити конкретні приклади, задавати запитання, відстоювати власну точку зору «за» і «проти». Вдалими були виступи спікерів команд. Всім учасникам сподобалась така форма роботи.

Ведуча дебатів – Ткаченко Ю.В., викладач ЧДТУ, надала конкретні рекомендації, проаналізувала виступи команд.

Наступним етапом будуть міські дебати за 10 темами, які відбудуться на весняних канікулах. У них візьмуть участь 4 команди школи.

Тож побажаємо нашим учасникам гарного старту у міському етапі.

                                                С.І.Палієва,заступник директора з виховної роботи


Роздрукувати статтю
Категорія: Новини школи
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.