Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Коментарі та пінги в даний час закриті.
Меню сайту
- Новини школи
- Інформаційна відкритість
- Структура та орган управління закладу
- Мова освітнього процесу
- Документація
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
- Контингент, моніторинг якості освіти
- Кадровий склад
- Атестація
- Навчальні програми та критерії оцінювання учнів
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Зарахування до школи
- Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами
- Фінансова звітність
- Звіти перед громадськістю
- Внутрішній моніторинг якості освіти у закладі
- Температурний режим у закладі
- Харчування
- Дистанційне навчання
- Режим роботи школи
- Символіка школи
- Виховна робота
- Випускнику школи
- Історія школи
- Методична робота
- Батьківська рада
- Наші досягнення
- Міжнародні проєкти
- Рубрика “Директор школи”
- Варто знати
- Робототехніка
- Шкільна бібліотека
- Духовна скарбниця нації
- Батькам майбутніх першокласників
- Дитячо-молодіжна спілка «Наша Перша»
- Профорієнтація
- Контакти
Розвиток емоційного інтелекту: як розуміти свої емоції та емоції інших людей
Метою заняття було ознайомити підлітків з поняттям емоційного інтелекту, його значенням у житті людини та навчити їх розпізнавати, розуміти та керувати своїми емоціями, а також розуміти емоції інших людей.
На початку заняття учні дізналися, що таке емоційний інтелект та з яких компонентів він складається. Їм було пояснено, що емоційний інтелект – це здатність людини розуміти свої емоції та емоції інших людей, керувати ними та використовувати їх для ефективної взаємодії зі світом.
Далі, учні вчилися розпізнавати та називати свої емоції. Для цього вони виконували різні вправи, такі як "емоційний термометр", де потрібно було визначити свій емоційний стан за шкалою від "дуже погано" до "дуже добре", або "емоційний словник", де потрібно було підібрати слова для опису різних емоцій.
Особлива увага на занятті була приділена тому, як емоції впливають на наше самопочуття, поведінку та стосунки з іншими людьми. Учні дізналися, що емоції можуть бути як позитивними (радість, щастя, любов), так і негативними (страх, гнів, сум). Важливо розуміти, що всі емоції є важливими та мають своє значення. Головне – навчитися їх правильно переживати та керувати ними.
Після цього, учні перейшли до практичних вправ, спрямованих на розвиток навичок керування емоціями. Вони вчилися технік саморегуляції, таких як глибоке дихання, медитація та позитивне мислення. Також, вони обговорювали різні ситуації, які можуть викликати негативні емоції, та шукали шляхи їх вирішення.
Важливим аспектом заняття було навчання розуміння емоцій інших людей. Учні вчилися звертати увагу на вербальні та невербальні сигнали, такі як міміка, жести, інтонації, щоб краще розуміти емоційний стан співрозмовника.
Наприкінці заняття учні зробили висновок про те, що розвиток емоційного інтелекту є важливим для успіху в особистому та соціальному житті. Він допомагає краще розуміти себе та інших людей, будувати гармонійні стосунки, ефективно вирішувати конфлікти та досягати своїх цілей.