Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Коментарі та пінги в даний час закриті.
Меню сайту
- Новини школи
- Інформаційна відкритість
- Структура та орган управління закладу
- Мова освітнього процесу
- Документація
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
- Контингент, моніторинг якості освіти
- Кадровий склад
- Атестація
- Навчальні програми та критерії оцінювання учнів
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Зарахування до школи
- Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами
- Фінансова звітність
- Звіти перед громадськістю
- Внутрішній моніторинг якості освіти у закладі
- Температурний режим у закладі
- Харчування
- Дистанційне навчання
- Режим роботи школи
- Символіка школи
- Виховна робота
- Випускнику школи
- Історія школи
- Методична робота
- Батьківська рада
- Наші досягнення
- Міжнародні проєкти
- Рубрика “Директор школи”
- Варто знати
- Робототехніка
- Шкільна бібліотека
- Духовна скарбниця нації
- Батькам майбутніх першокласників
- Дитячо-молодіжна спілка «Наша Перша»
- Профорієнтація
- Контакти
Що корисно вміти дошкільнику
Головне завдання домашньої дошкільної підготовки дітей — розвиток всіх необхідних умінь та навичок, які полегшують процес становлення учнем. Далі ми розповімо що повинна знати дитина до школи. Особливу увагу варто приділити таким показникам готовності дитини до школи:
Сюди входить не тільки постановка всіх звуків, а й розвиток оповідної мови. Як тренування підійде придумування історій, розмови на різні теми та інше. Малюк повинен навчитися грамотно будувати свою розповідь, щоб вона була зв'язаною, узгодженою та послідовною.
Багато спілкуйтеся з малюком, показуйте йому різні предмети та явища, говоріть про їх загальні риси та відмінності. Ще до школи, дитина повинна вміти порівнювати явища, узагальнювати схожі предмети в одну групу, знаходити схожі предмети за певною ознакою чи прибирати з групи предметів невідповідний.
Хоч в цьому віці діти і сприйнятливі до нової інформації, до питання розвитку пам'яті також потрібно підійти дуже відповідально. Для цього досить вчити з малюком вірші та пісні, просити його повторити речення, яке ви тільки що озвучили і т.д. Також є маса дидактичних матеріалів та ігор, які спрямовані на поліпшення довільного запам'ятовування.
Виконання будь-яких дій продумано та акуратно просте завдання для дорослої людини, але не для дитини. Це вимагає хорошої концентрації та координації. У розвитку цих навичок допоможуть найрізноманітніші практики та ігри, включаючи розфарбовування, штрихування, прописи та інші дії, де потрібна акуратність.
Розвинути ці вміння можна за допомогою систематичних та регулярних занять. Почніть з малого — недовгі заняття в одному і тому ж місці та в певний час. Далі можна збільшувати час безвідривного навчання, але не довше 20 хв.
Тут досить навчити малюка азам: рахунок до 10, віднімання та додавання в цих межах, перерахування чисел від меншого до більшого і навпаки, визначення пропущених чи повторюваних чисел. Можна практикувати навички рахунку в звичайному житті, рахувати предмети на прогулянках, додавати їх та віднімати. Крім цього, рекомендуємо ознайомити дитину з поняттями розміру предметів, вагою, а також навчити її орієнтуватися в часі по звичайному та електронному годиннику.
Ще до школи, дитина повинна знати в якій країні вона живе, в якому місті та за якою адресою, а також столицю своєї країни. Потрібно щоб вона вивчила сезони, місяці та їх послідовність, на які проміжки ділиться доба, скільки в ній годин, скільки днів у тижні та їх послідовність. Важливі знання про природу, основні види рослин і тварин, дорожні правила та існуючі професії. Дитина повинна знати як її звуть, скільки їй років, за якою адресою вона проживає і з ким, а також знати повні імена батьків та їх професію.
Основні принципи успішної підготовки дітей до школи — регулярність, відсутність примусу та дотримання конкретних правил. Це дозволить малюкові домогтися необхідних результатів та прищепить дисципліну, яка знадобиться для регулярних занять в школі. Це саме те, що повинна знати дитина йдучи в перший клас.