Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Коментарі та пінги в даний час закриті.
Меню сайту
- Новини школи
- Інформаційна відкритість
- Структура та орган управління закладу
- Мова освітнього процесу
- Документація
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
- Контингент, моніторинг якості освіти
- Кадровий склад
- Атестація
- Навчальні програми та критерії оцінювання учнів
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Зарахування до школи
- Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами
- Фінансова звітність
- Звіти перед громадськістю
- Внутрішній моніторинг якості освіти у закладі
- Температурний режим у закладі
- Харчування
- Дистанційне навчання
- Режим роботи школи
- Символіка школи
- Виховна робота
- Випускнику школи
- Історія школи
- Методична робота
- Батьківська рада
- Наші досягнення
- Міжнародні проєкти
- Рубрика “Директор школи”
- Варто знати
- Робототехніка
- Шкільна бібліотека
- Духовна скарбниця нації
- Батькам майбутніх першокласників
- Дитячо-молодіжна спілка «Наша Перша»
- Профорієнтація
- Контакти
Психологія на екскурсії
Робота психолога на виїзді – це завжди особливий досвід. Під час екскурсії в Корсунь-Шевченківську я мала можливість спостерігати за тим, як історичне середовище впливає на емоційний стан дітей. Робота практичного психолога під час екскурсії з дітьми – це не просто супроводження групи. Це комплекс заходів, спрямованих на забезпечення комфорту, безпеки та розвитку дітей. За допомогою спеціально підібраних вправ та ігор ми не лише збагачували знання про минуле, а й розвивали соціальні навички та креативність.
По завершенню екскурсії було видно позитивну динаміку в розвитку дітей та ефективність такого формату психологічної роботи.