Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Безпека на залізниці
Цілком обґрунтовано залізницю називають зоною підвищеної небезпеки. При високій інтенсивності та підвищених швидкостях руху поїздів, при величезних обсягах перевезень залізниця несе певну небезпеку для людей, що проживають поблизу неї або користуються її послугами. Перебуваючи поблизу залізничних колій, потрібно бути пильним самому та уважним до оточуючих.
Життя людини є найвищою цінністю. Але, на жаль, потрібно констатувати, що в наслідок порушення громадянами "Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України " щорічно під колесами поїздів, внаслідок ураження електричним струмом від контактної мережі та інших причин на територіях залізниць гинуть люди.
Станом на 01.07.2021 року на станціях, перегонах, територіях підрозділів регіональної філії «Одеська залізниця» внаслідок наїзду залізничного рухомого складу, падіння з нього або інших видів впливу отримали травми різного ступеню важкості 32 сторонні особи проти 20 у минулому році, у тому числі 21 із смертельним наслідком проти 12 у минулому році. Травмовано 4 дітей до 16 років, з них 1 смертельно, у 2020 - 2.
В основному травми стаються в результаті недотримання елементарних вимог, як загальноприйнятих норм поведінки, так і визначених Правилами безпеки на залізничному транспорті.
Діти піднімаються на дахи вагонів, безтурботно бродять по залізничних коліях особливо влітку. Основними причинами травмування залізничним рухомим складом і ураження електрострумом контактної мережі, як показує аналіз, є незнання і порушення правил безпеки, невиправданий поспіх, небажання користуватися пішохідними мостами, тунелями та настилами, а часом пустощі і хуліганство. Нерідко залізниця стає «пішохідною». Ходіння по коліях завжди пов'язане з небезпекою для життя. Поїзд, що рухається зупинити непросто. Його гальмівний шлях в середньому становить близько тисячі метрів. Поїзд, що рухається зі швидкістю 100 км/год, за 1 секунду долає близько 30 метрів. А пішоходу, для того, щоб перейти через залізничну колію, потрібно не менше 5 секунд. Тим більше, що молоді люди при перетині колій часто відволікаються, користуючись навушниками для прослуховування музики або на розмови по мобільному телефону , зайняті розмовою з другом, подругою під час переходу через залізничні колії при цьому, не чують сигналів, що подаються машиністом.
Лише на перший погляд можуть здатися безпечними нерухомі вагони. Підходити до них менше ніж на п'ять метрів заборонено: кожен вагон на станції знаходиться в роботі і в будь-який момент може почати рух. Небезпечними є і виступаючі частини рухомого складу, за них може зачепитися одяг людини, яка проходить поблизу. До травмування може призвести вплив повітряного потоку, що виникає між двома рухомими поїздами, сила такого потоку складає 16 тонн. Саме тому, перебуваючи на території залізниці необхідно пам'ятати і дотримуватися вимог безпеки: переходити і переїжджати залізничні колії лише у спеціально відведених для цього місцях, стежити за сигналами технічних засобів – світлофора, переїзної сигналізації (незалежно від стану та наявності шлагбаума), уважно слухати оголошення про можливі пересуваннях рухомого складу. Не допускається їзда по пасажирській платформі або перону на велосипедах, скейтбордах, роликах, а також перехід колії в районі стрілочних переводів та районах, з інтенсивним маневровим рухом. У таких місцях не влаштовуються пішохідні переходи, а можливі лише технологічні маршрути для працівників залізниці, користуватися якими громадянам заборонено.
Не слід забувати про ризики, які являють собою залізничні об'єкти, контактна мережа. Часто трапляються випадки, коли сторонні громадяни, піднімаючись на вагон, наближаються на неприпустимо близьку відстань до контактної мережі, потрапляють під високу напругу (27,5 тис. Вольт змінного або 3000 Вольт постійного струму), отримують травми та гинуть.
Нагадуємо правила поведінки при знаходженні на об'єктах залізничного транспорту:
НЕБЕЗПЕЧНО ДЛЯ ЖИТТЯ: