Меню сайту
- Новини школи
- Інформаційна відкритість
- Структура та орган управління закладу
- Мова освітнього процесу
- Документація
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
- Контингент, моніторинг якості освіти
- Кадровий склад
- Атестація
- Навчальні програми та критерії оцінювання учнів
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Зарахування до школи
- Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами
- Фінансова звітність
- Звіти перед громадськістю
- Внутрішній моніторинг якості освіти у закладі
- Температурний режим у закладі
- Харчування
- Дистанційне навчання
- Режим роботи школи
- Символіка школи
- Виховна робота
- Випускнику школи
- Історія школи
- Методична робота
- Батьківська рада
- Наші досягнення
- Міжнародні проєкти
- Рубрика “Директор школи”
- Варто знати
- Робототехніка
- Шкільна бібліотека
- Духовна скарбниця нації
- Батькам майбутніх першокласників
- Дитячо-молодіжна спілка «Наша Перша»
- Профорієнтація
- Контакти
Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами
Відповідно до статті 12 Закону України «Про повну загальну середню освіту», у разі звернення батьків дитини з особливими освітніми потребами, у закладах загальної середньої освіти обов’язково утворюються інклюзивні класи.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 №545, Комунальний заклад «Інклюзивно-ресурсний центр Смілянської міської ради» за заявою батьків або інших законних представників особи з особливими освітніми потребами, проводить комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи для визначення умов навчання.
Із метою створення належних умов для організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної та загальної середньої освіти міста, просимо батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами звертатися для проведення комплексної оцінки за шість місяців до початку навчального року.
Заяви для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи приймаються з 01.03.2022.
У закладі створені умови доступу до приміщень І поверху для навчання дітей з особливими освітніми потребами.