Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ви повинні авторизуватися, щоб залишити коментар.
Ділились досвідом учителі математики
Подумайте ще!
Недостатньо лише отримати знання; треба знайти їм застосування.
Недостатньо тільки бажати; треба творити .
Йоган Гете
Нова українська школа вимагає сучасних підходів до викладання основ наук, однією з яких є математика. Сучасна математика має великий інтелектуальний і виховний потенціал. Високий рівень навчання математики сприяє розвитку інтелекту нації . Якість освіти залежить від педагогічної майстерності вчителя, від взааємодії, взаєморозуміння учнів і вчителів. Учителі мусять йти в ногу із часом і застосовувати на уроках нові педагогічні технології .
Саме про інноваційні технології вели розмову вчителі математики міста, які зібрались 1 лютого у стінах Нашої Першої на засідання семінару–практикуму. І тема була досить важлива «Реалізація системно-діяльнісного підходу на уроках математики».
Відкрила засідання Бровко Г.В., методист методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту, яка ознайомила присутніх із планом семінару та зупинилась на питанні «Принципи діяльнісного підходу до навчання». У рубриці "Принцип цілісного уявлення про світ. Інноваційні технології при вивченні математики" учителем математики Палієвою С.І. було представлено "Принципи діяльнісного підходу до навчання". Також присутні ознайомились із друкованими матеріалами учителів математики міста і створенням онлайн-платформи «Математика і критичне мислення. 5-9 класи» і проектом «Gіоs».
У рубриці «Методичні посиденьки» цікаво представила методику застосування діяльнісного підходу під час вивчення теми «Масштаб» учитель математики Величко О.О. Присутні долучились до уроку «відкриття знань», працюючи в групах.
Про участь учителів і залучення учнів до математичних конкурсів, змагань, зокрема, змагання з усного рахунку Прангліміне та «Матіфік в Україні», розповіли учитель математики та інформатики Нашої Першої, учасник обласних змагань Волошин В.О. та учитель математики та інформатики Смілянської мистецької школи Рудницька Ю.В.
Під час підведення підсумків учасники семінару підкреслили актуальність та важливість обговореної проблеми, відмітили професіоналізм, високий рівень та практичну направленість семінару.